O ŞİMDİ ASKER

28 Şubat 2012 Salı

İçimdeki canavar:))

Tuhaf bi canavarım var benim,dönemsel bişeylere takar,tek ilgi alanı olur,araştırmalara doyamaz:))

Bazen moda olur,bazen güzellik,bazen kitaplar,bazen filmler,bazen dizi,bazen maneviyat,neyse gündem mevzum derine,daha derine:))

Nişanlandığım dönemlerde yaza evleneceğimiz düşüncesiyle deli gibi dekorasyon merakım vardı mesela,Allah'ım akıllara zarar,Kore dizisi izliyorum mesela,kızın yatağını çok beğendim,bulmam lazım o görseli,korece çevirip aramalar mı dersin,talan etmeler mi dersin.Sonra taaaa 2013 yazına kaldığı için düğünümüz bu hevesim hemencecik söndü.

Şu ara yeniden uyandı içimdeki canavar ama,önce odamdan başladım,bir gecenin yarısı Kübiş şunu şuraya alsak mı dememle başladı herşey,herşeyin yerini değiştirdim odamda,sempatik bir düzen kurduk,sonra hızımı alamadım,tüm kitaplığımı boşalttım,kitaplarımı renklerine ayırdım:))hmmm bişey daha yenilemem lazım dedimmm,renk lazım dedim,English Home'dan mor yatak örtüsü ve mor-beyaz çiçekli nevresim takımı aldım,hızımı hala alamadımmm,evim.net'ten mor düzenleyici kutular sipariş ettim,beklemedeyim,yetmedi,fazlalık eşyalarımı koymak için yatak örtümün nerdeyse aynı iç kumaşına sahip beyaz hasır sepet aldım kocaman,çerçeve,çiçekler vs vs derken çalışmalarım sürmekte,son şeklini vermek için kutularımı bekliyorum ve ayın 17sinde verdiğim siparişi hala göndermeyen evim.net'i de kınıyorum:)yarın yükleme yapılacak dediler,bakalım,inş.,kemerlerimi kapı arkası askılığa düzenli bi şekilde astım,kapımın yanına koyduğum dallı askılığıma çantalarımı astım,ağaç gibi,çok sevimli oldu:)

Mekanın ve dekorasyonun insanı ne kadar olumlu-olumsuz etkilediğini bizzat deneyimledim,şöyle ki odamla çok sevgi dolu bi bağım yoktu,kendisi yatma ve diğer işlemler için zorunlu kullandığım bir mekandı,bazen işe gelirken sabahları alelacele örtülerini bile düzeltmeden çıkıp giderdim,akşama gelince toparlardım vs.şimdi öyle mi?içim açılıyo,minik evim gibi hissediyorum,sabahları asla üşenmeden itinayla topluyorum,yastıklarını yerleştiriyorum,kutularımda gelince düzende son nokta olacak:)

Şu masaya,çiçeklerime,mumlarıma bakınca içimi neşe kaplıyo resmen:))home sweet home



Bu da sevgilicimin asker resimleri ve nişan resimlerimizden derlemem,orta soldaki resim benim çekirdek ailem,alt sağdaki resim sevgilimin çekirdek-ama bayaaa büyük çekirdek-ailesi:))


Odamdan hızımı alamadım tabi,insan araştırırken aklına giriyo bişiler hep,ne zamandır yeni taşındığımız ofisin duvarlarına sinir oluyor ve değiştirmek istiyordum,düz bej,altın ve desenli olmak üzere 3 kağıt kullanarak mekanı hareketlendirdik biraz,desenli kağıt benim masamın ardında,kendime torpil:))harika bi arka planım var,resim çekip çekip instagramda oynuyorum çok zevkli:)ofiste derin çalışmalara inemedim henüz,yapacak çok iş var,bi tanecik mimarım Tüloşumun desteğiyle ilerleyen günlerde,kendisine burdanda teşekkür etmek istiyorum,seni çoook seviyorum bi tanecik dostum ve mimarım,sevgilimmmm alınır şimdi tamam 2 tanecik mimarlarım,ikinizi de çok seviyorum:))bu arada sevgilim yarın akşam burdaaaaaaaaaaaaaaaa:))))saat 8 de havaalanında büyük buluşma,çok mutlu ve heyecanlıyım:))))))))))))

Torpilli duvar kağıdım ve ben:))


Bu da yeni takıntılarımdan,move the box oyunu,şu an osaka şehrinde 22.leveldayım,itiraf etmeliyim ama boston 24.leveli bi türlü yapamayınca google'dan yardım almış olabilirim,ama anneme söylemedim,akşamları evde oynayıp hava atıyorum,buldumm,çok zekiyim yaa diye:))






                                             Kötü bi çekimde ne giymişim,bu tonları seviyorum.

Dün akşam iş çıkışı Tüloşumla dertleşme seansı,suratım 5 karış,çünkü işle ilgili sorunları falan konuşuyoduk o sırada,ahhhhhhhhhhh bazen eviminnnn kadını,çocuklarımın anası olasım geliyor ama ben çalışmadan yapamam yaaa:))


Hmmmm,bol köpüklü cappuccinolarımız.

4 yorum:

MERVENİN KIRMIZISI dedi ki...

az biraz kendimi okudum sanki :)

nil dedi ki...

seninde mi canavarın vaaaar:)))

Adsız dedi ki...

herkesin canavarı yok mudur aslında :) Bugün büyük buluşma var haaa :D bol foto bekliyoruz o halde

Adsız dedi ki...

aynen bende benzettim kendime ama senin kadar düzenleyemedim kendimi brovo diyorum.. ben saldım çayıra mevlam gayıra :D :D