O ŞİMDİ ASKER

6 Şubat 2012 Pazartesi

Parfüm bitirme serüveni volume 1:Versace Crystal Noir

İnsan kendi bileğini koklayıp durur mu?



Bu parfüme ilk koklayışta vurulmuştum,her gördüğüm kozmetikçide sıkıp duruyordum.Bunu farkeden sevgilim de-tabi o sıklıkta ve ahh çok güzel nidalarım arasında farketmemesi imkansızdı:)-Ankara dönüşümde işyerinde bu parfümle beni bekliyordu:))

Sevgilimin hediyesi olduğu için kullanmaya kıyamıyordum fazla,biraz da ağır bir parfüm olduğundan sadece özel zamanlarda ya da akşamları sıkıyordum,ama şu an kendisi parfüm bitirme projemin içerisinde olduğundan gece-gündüz sıkıyorum.Hatta dün gece yatarken sıktım bileğime,koklayarak uyudum,napimm çok seviyorum:))

İlk sıkınca ağır bir koku ama bir süre sonra tende muhteşem bişeye dönüşüyor.Kocaman,sık sık nasıl bitircem bilmiyorum,ama bitsinnnnn,bitmeden şu aralar aşık olduğum iki parfümü almıycam,inat ettim,çok parfümüm birikti çünkü,bakalım parfüm bitirme projem ne zaman sonuçlanır,hiç ümitli değilim,kozmetik,parfüm vs.ürünleri bitirebilen insanlara hayranım,kendi çapımda böyle project panlar yapıyorum,ama imkanı yok bitmiyor,vichy dudak koruyucum var mesela,2 senelik-ki o süre boyunca da başka balmlarla dönüşümlü kullanmıştım sıkça-2 aydır,gece-gündüz elime değdiği an sürüyorum,hala çıkıyor içinden,inanamıyorum.

Bir gün bir ruj,far,krem bitirirsem hele kendime ödül vericem:))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Nil,

bu parfümü tanımıyorum ama yazını okuduktan sonra mutlaka denemeliyim :-) Sana bir teklif de bulunmak istiyorum, bana geri dönersen sevinirim! Adresim: yasemin@indirimlr.com

Sevgiler
yasemin