O ŞİMDİ ASKER

13 Şubat 2012 Pazartesi

Son zamanlarda neler giymişim?

Bloğumu sevgilime de arzettiğime göre daha sık ne giydim postları yapmalıyım,çünkü hep ne giydiğimi görsün istiyorum:))evet itiraf ediyorum tamamen şımarmak istediğimden,sevgilimin klasikleşen 'çok ta güzel giyermişşş' sözünü duymaya bayıldığımdan.

O askere gittiğinde açmıştım ama daha bu hafta sonu söyledim aşkıma,biraz yazı biriksin istemiştim çünkü,dışardaydım,ben yokken bloğuma bak diye adresimi attım mesajla,bloğunu sevsinler dedi bana:))sevsinler,sevv:))

Çok sevdiğim romantik tonlar,sevgilimin pek te sevmediği kürk yeleğim:);

Aşkımın muhtemelen en beğeneceği;



Tüloşumla Mudo turumuzdan,haftasonu pantolon gibi rahat şeyler giyinmeyi seviyorum,şu çantada gözüm kalmıştı,ama almadımmmm,almıcamm:)


Bu da Tüloş'un o zaman bloğuna koyarsın diye çektiği,hatrı kalmasın:)hmmm cappuccino köpüğü,bence cappuccinolar sadece köpükten yapılmalı ve kaşıkla itinayla yenmeli:)




3 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

mmmmm benim yerime de iç canım
afiyet bal şeker olsun
:))))

nil dedi ki...

aminn:))hepimize balll olsun:))

Adsız dedi ki...

Kombinleri de cappuccinoyu da çok beğendim :D