O ŞİMDİ ASKER

3 Şubat 2012 Cuma

Davet çok hiç elbisem yok:)


Tesettürlüler bilir,en zor şeylerden biridir,şık,tasarımı etkileyici bir abiye bulmak.Benim için de zordur,o yüzden görüp beğendiğim elbise modellerini bilgisayarıma indirip dururum,birşey diktirmek istersem de bakıp ilham alırım.

Arşivimin kötü yanı ise tüm arşivlerim gibi çok dağınık olması.Ev,ofis bilgisayarlarımda,belgelerimde,masaüstünde,onlarca ayrı klasörde,D diskinde,harddiskimde,ufak birkaç flash belleğimde:))biraz üşengeçlik,biraz vakitsizlikten öyle duruyorlar,az önce bir resim ararken mini bir klasör buldum,elbiseler diye,yaza katılacağım 2 önemli düğün var şu anda,biri için elbisem hazır,yakın bir arkadaşımın düğününü düşünerek almıştım zaten,diğer düğün için fazla abartı olmayan ama farklı tasarımda bir elbise diktiririm büyük ihtimalle,veya aldığım elbiseyi o düğüne kaydırır,arkadaşımın düğününde abartabileceğim bişey giyerim,bilmiyorum:))

Hem elbise diktirmek isteyenlere fikir olsun,hem kendim ulaşabileyim diye bloğa atmak istedim.

Bu elbisenin işlemelerinin duruşunu sevdim.
.

Adını hatırlayamıyorum ama resimdeki kişi ünlü bir dergi editörü diye kalmış aklımda,kumaş çok kalın ama ince,farklı bir kumaşla tasarlanabilir,belindeki detayın kıyafete kattığı havayı sevmiştim,sade,düz ekru,krem tonlarına hava katacak bir detay.


Böyle etekleri fazla sevmememe rağmen bu elbiseyi her gördüğümde çok güzeeel diyorum,kına gecelerinde oynamak için çok rahat:))bununla ille de roman olsun diye oynayasım var mesela:))


Çok asil bir elbise.


Bu da kır düğünü,açık hava düğününde alternatif olabilir,iç açıcı.


Cool ve asil bir havası var bu elbisenin.


Fırfır sevmeyen ben miydim:))


Bebe yaka+fiyonk,misssss.


Bu aslında bluz ve etek,ama tonlardan dolayı elbise havasında,Sheeva butiğe ait bir tasarım,facebook sayfalarından ulaşabilirsiniz;http://www.facebook.com/sheevabutik


Bu da benim çok beğenerek takip ettiğim http://modatutkusu.net/ sayfasının sahipleri,mybestfriends markasının tasarımcılarından birinin giydiği Dilek Hanif marka bir elbise,omuz ve kolları biraz daha dar tutulsa daha hoş olur gibi gelmişti bana.


Leighton seni de,giydiklerini de beğeniyorum:)

Markasını bilmiyorum elbisenin ama giyen Feryal Gülman,ağır bir tarzı olmasına rağmen  giyimini beğendiğim kişilerden,ama belirtmek istedim,söz konusu Türk sosyetesiyse tarzını koşulsuz beğendiğim kişi;Siren Ertandır,bir post hazırlayabilirim hatta giyimiyle ilgili,hakeder:))


Biraz arabik bir havası var,neden indirdim bunları emin değilim.



                                       Ahhhh Kate,çok zarifsin,çoookk,elbisende öyle:)


                          Valentino 2012 yaz sezonunda beğendiklerimden ,yaz gelsiiiiin.


Yine 2012 Valentino.


veeeee bu klasördeki göz bebeğimi sona sakladım;Georgina Chapman'ın üzerinde tasarımlarına bayıldığım bir Marchesa görüyoruz,bu elbiseye vuruldum,kendi kınamda hep balık etek giymek gibi bir hayalim vardı,ama bu her an bu elbise için vazgeçebilirim.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende aynı durumdayım.Açık abiyeleri yamalı gibi boleroyla önüme getirmelerinden bıktım.Bende aynen gördüğüm kıyafeti arşivliyorum diktiririm diye.Hoş parçalar bulmuşsun ama ellerine sağlık.Kandilin mübarek olsun bu arada =)

htchndr dedi ki...

hepside çok güzel ama en çok bebe yaka taşlı fiyonklu olanı begendim.

nil dedi ki...

geç oldu ama teşekkür ederim,geçmiş kandilin mübarek olsun.