O ŞİMDİ ASKER

15 Aralık 2011 Perşembe

My Princess:))

Eveeet,Kore dizisi izlemeye başladım,geçmiş olsun:))

Bi ara A Moment to Remember ile başlayan My sassy girl,daisy vs vs ile devam eden çılgınca kore filmi izleme sevdama sevgilimin yasağıyla nokta koymuştum.Bu ağlak ve aşırı romantik filmleri izleyip izleyip ona sarıyordum:))zavallı sevgilimin romantizm düzeyi kore filmleriyle yarışamıyordu napsın:)))

Ama durum böyle diye izlememezlik yapmayın,izleyin,bayılacaksınız,3 ünüde başa sarıp sarıp kaçyüz kere izlemiştim o dönem bilmiyorum:))

Bi arkadaşım bu ara aynı bağımlılığa tutulmuş,My Princess dizisiyle ilgili videolar paylaşıyordu,bende zaten oyalanacak bişeyler arıyordum,sevgilim hazır gitmişken bu aşka kaldığım yerden dizilerle devam edebilirim.O dönene kadar romantizm çıtamı yükseltmeliyim:))Bu da ayrı tezat tabi,ben yükseltirken o muhtemelen askerde bu çıtayı düşürüyor olacak:))

Bu kore dizilerinin,filmlerinin tuhaf bi hipnotize etkisi var bence,kim izlemeye başlamışsa kapılıyor,masal gibi herşey,eğlence ve romantizm o kadar güzel harmanlanmış oluyor ki,hele o mimikleri,tavırları,bayılıyorum izlemeye.

Yeni dizim;



Her ne kadar ömrünü çoktan bitirmiş uzatmaları oynayan laptopumla bişeyler izlemek azap gibi olsa da-15-20 dk.da bir donuyor,kapatıp açmam gerekiyor-bu akşam 2 bölüm izlemeyi başardım.

Konumuz şu;esas kızımızın sıradan bir hayatı var,fakir,ama mutlu bi kız,pozitif,neşeli,muzip,okuldaki genç ve yakışıklı profesörüne aşık,hayalleri onunla süslü.

Profesör kendini ülkenin gayrimeşru prensini bulmaya adamış iyi bir arkadaşımız,yalnız halen ayrıldığı ilk aşkına aşık.

Esas oğlanımız çooook zengin bir ailenin varisi.Profesörün ilk aşkına aşık:))

Profesörün ilk aşkı anladığım kadarıyla güce ve başarıya aşık,ihtiraslı,biraz da cadı bir hatun:))

Bu dörtlünün hayatları içiçe geçecek,esas kızımız aslında erkek olduğu sanılan gayrimeşru çocuk,ilerleyen bölümlerde prenses olacak muhtemelen,ve tabi esas oğlanla aralarındaki elektrikten anlaşıldığı üzre ilerleyen bölümlerde birbirlerine aşık olacaklar.

Acaip eğlenceli izlemesi:))

Yaşasın uzatıp baymayan kore dizileri:))

İzlemek isteyen olursa bu da linki:http://diziport.com/my_princess-izle

Hiç yorum yok: