O ŞİMDİ ASKER

10 Şubat 2012 Cuma

Sevgililer Günü:))

İnsan kendi bileğini koklar mı serimin 2.bölümünü çekiyorum şu an,kendi bileğimi koklayıp duruyorum,amaaa bu sefer kendi kokumu değil:))

Öğlen arasındaki boşluğumu değerlendirip sevgilime hediye almaya çıktım,bir süredir ona parfüm seçmeye çalışıyorum,aslında o son zamanlarda Lacoste'un yeşil renkli olanını seviyordu,ama çok kalıcı olmadığını okuyunca çeşitli yerlerden test ettim,yeni ofiste yolumun üzerinde olduğu için Boyner'de sıkmıştım koluma ve üzerime,ama bikaç saat sonra uçup gitmişti koku,parfümde ennn sevmediğim mevzu kalıcı olmaması olduğundan direk eledim ve yeni arayışlara yelken açtım:))

Uzun araştırma ve deneyimlerim sonucu 2'ye düşürdüm seçeneklerimi;Dior Homme ve YSL La Nuit De L'Homme(devamı nasıl okunuyor bilmiyorum ama YSL ifsenloren diye okunuyor,şaşırmıştım baya ilk duyunca,benim gibi yabancı kozmetik markası okuma mağdurlarına dipnot olsun:).

Ve bugün yarım saatlik kaçamağımda ikisini de bileğime sıkarak daha önce görüp beğendiğim kazağı almaya gittim sevgilime.Kazağı aldıktan sonra karar verdim,evet birinciliği kesinlikle ifsenlorenciğim haketti,bende onu hemen alarak taçlandırdım:))Sevgililer gününe özel deodorant seti ve%20 indirimi vardı,karlı bir alışveriş oldu,kokuya gelinceeee sevgilimden o askerden dönene kadar geri mi istesem acaba diye düşündürtecek kadar güzel,missssssssssss,Dior Homme'da güzel ama çok net söyleyebilirim ki ikisini aynı anda sıktım ve Dior sıktığım kolumda kokudan eser yokken diğer kolumu yiyesim var hala:)


Koku anlatmayı bilmem,alt nota,üst nota,okuyorum bloglarda falan ama anlamıyorum pek,sadece şunu söyleyebilirim,çekici,etkileyici,karizmatik,farklı ve kalıcı bir koku,eğer eşine,nişanlısına,erkek arkadaşına vs.parfüm hediye alacaklar varsa gidin,alın diyorum,o kadar yani:))

Bu da Ramsey Sport kazağı sevgilicimin,


Kargo yaptım bugün,sevgililer gününde askeriyede olacağı için erken alacak,haftasonu izninde kızkardeşinde kalıyor zaten,yarın öğleden sonra elinde olacaklar,bir de ikimizin nişan resimlerinden kendi derlemem olan bir albüm yaptım,ama onu geri alcam ondan:))şimdi bunları alacak,mutlu olacak benim aşkım,teşekkür edecek,sevgi dolu sözler söyliycek bana,sonra da ne gerek vardı yavrum askerde parfüm,kazak napıcam,almasaydın keşke dicek,ama olsunnn,29 şubat dağıtımdan sonra 15 gün izni var,o günlere yatırım yapıyorum: dicem))insanın sevdiğinin üzerinde kendi aldığı bişeyi görmesi,kokusunu duyması vs.çok güzel bi duygu bence,yaşasın hediye alıp vermek için bahaneler:))

Tabi Douglas'a parfüm almaya girmişken kendime bişey almadan çıkabilir miyim??ben bi kozmetikçiye girip bişey almadan çıkabilir miyim??maalesef ki hayır,daha önce yeşil rengini aldığım ama altın tonunda aklımı bıraktığım Loreal'in yeni krem farlarından altın rengini de aldım,ve ne zamandır almak istediğim çok hafif mercan tonda bir ruj bugünkü ekonomime yaptığım darbelerde yerlerini aldılar:))

Ve son olarak;

Herkesin Sevgililer Günü kutlu olsun,Allah herkese sevmeyi ve sevilmeyi nasip etsin.

2 yorum:

esved dedi ki...

mimlendin :))

nil dedi ki...

teşekkür ederiiiim,haremimi kurdum:))