O ŞİMDİ ASKER

2 Şubat 2012 Perşembe

Karlar düşer:)

Dün akşam iş çıkışı kar yağdığını görünce çocuklar gibi mutlu oldum,yürürken rüzgardan kar üzerime üzerime geliyordu,eve girene kadar kardan adama döndüm,o sırada karın yağmasını isteyen ben ve minik görümcem-takılmak için böyle diyorum ona:))-mesajlaşıyoduk,yaşasın kar yağıyo diye,kardan adam oldum ben yazınca sen kardan melek olursun kiiii yazdı bana,zaten kar yağıyo sevinciyle gülüyodum,bu mesajdan sonra şımarıp koskocaman bi sırıtmayla yürüdüm,tüm yeni kardeşlerimi çok seviyorum,ama tabi en minik başka,lise öğrencisi olduğu için tam kardeş duyguları uyandırıyo bende:))çookta güzeldir,rapunzelim o benim,hayatımda gördüğüm en uzun saçlı insan:))

Maalesef yağış sabaha kadar sürmedi ama,hevesim kursağımda kaldı,bembeyaz bir Trabzon'a uyanmak istemiştim oysa:((

Sabah evden çıktığımda minik kuzenimle oynadık karda biraz,çoook iyi geldi.

Bahçemizdeki karların çoğu erimişti:((


Ama zulüm olsun diye arabamın üzerindekiler beni beklemişti:))ablasına yardım etti benim bebeğim,birbirimize ata ata temizledik:))


Evet yine siyahım:))ama uzun bluzum siyah değil en azından,ve boyunluğumla aşk yaşıyorum aldığımdan beri,Twist'ten almıştım,kırmızısında gözüm kalmıştı ama indirimde kalmamıştı,2 kez dolayarak boyunluk,tek dolamayla omuza geçirip şal olarak kullanılabilen bir tasarımı var,süper,hem sıcak,hem şık duruyor.

Ve bu şarkıda benden karı seven herkese gelsin,buz üstünde bu şarkıda dans etmeyi ne çok istiyorum anlatamam:))



5 yorum:

isterenklihayat.blogspot.com dedi ki...

kırmızısını ben de görmüştüm ama annem aldırmadı :(

nil dedi ki...

ahhh bu anneler,annemi dinleseydim onun deyimiyle çoktan ev almıştım:))öyle diyo:))işin kötü yanı ne biliyo musun;hep haklılar:)

SuPerisi.blogspot dedi ki...

Ne güzelmiş o boyunluk öyle ya,sıcacıktır da şimdi o =)

Doodle Noor dedi ki...

byunluklar çok kullanışlı oluyo, güle güle kullan.
geçen kış ben de trabzonda 3 ay kalmıştım ama bırak karı doğru düzgün yağmur bile yağmamıştı.millet t-shirt ile geziyodu filan. çevremdekiler bana takılıyodu sen geldin böyle oldu diye :) olsun ama güzeldi.

sevgi, selam ve dua ile...


DoodleNoor

nil dedi ki...

teşekkür ederim,evet sıcacıkkk:))

evet trabzon havası dengesiz bi yer:))bugün şahane bi güneş var mesela:)