O ŞİMDİ ASKER

22 Şubat 2012 Çarşamba

Yaşasın instagram:))yaşasın hediyeler:))

Ben son zamanlarda;

*Yoğunum,her ay 20-31 arası olduğu gibi...

*Ufak dakikalık boşluklarımda açıp müzik eşliğinde blog,gazete,çay keyfi yapıp çalışmaya geri dönüyorum.

*Akşamlarımı;sevgilimin ailesi,evim,arkadaşlarımla buluşma şeklinde dönüşümlü değerlendiriyorum.

*İşten ve çalışmaktan değil de,bazı insanlardan dolayı pire için yorgan yakmayı düşünüp vazgeçiyorum.

*Aylardır spora gitmekten bahsedip hala gidemiyor olmamıza rağmen başlama ümidimizden hiç vazgeçmiyoruz:))ebrucumun benim sporda ne işim olduğu konusundaki azarları eşliğinde spor eğlenceli olcak:))kas yapçam ebruu ne var:))

*Iphone'um geldi,çocuklar gibi şenim,yaşasın Turkcell kurumsal hizmetler:))-yaşasın instagram-bununla ilgigi rezaletimi akşama yazcam:))

*Benim inceeeecikk fikirli sevgilimmmin hediyesi geldi,ve ıphone görgüsüzlüğümü aratmıcak şekilde bakınıp duruyorum koluma,havanı sevsinler derdi bana sevgilim:))


Çocukça beni mutlu eden iki şey bir karede;instagram ve beyazzzzzz yeni aşkım,saatim:))

Saat geldiğinde bileklerim ince olduğu için çok büyüktü tabi,bende burdaki Saat&Saat'e küçültmeye gittimmm,ve orda kendime yeni bi aşk daha edindim,ayran gönüllüyüm napiiiimmm:))

Sözün özü canım sevgilim,seni çok seviyorum,ama biliyosun biz kızlar hep zarar:))bana saati büyük alıp beni o ssatçiye göndermicektin:)))bi sonraki hediyen bu olsun lütfeennnnn,lütfennnnn,hem ben beğendiğimde 579 du,şimdi 463 TL cik oldu:))hem benim için yapılmışşş sanki,bileğime cukkk oturdu:))


1 yorum:

Adsız dedi ki...

I phone unu ve beyaz saatini (ilk bakısta uçuk pembe sanmıstım) Güle güle kullan :)