O ŞİMDİ ASKER

8 Şubat 2012 Çarşamba

Bugünlerde...

*Blogların tüketimi arttırdığıyla ilgili bir yazı okudum ve ne kadar yerinde bir tespit olduğunu düşündüm.Cidden evlilik hazırlıkları bloğu okuduğum dönemlerde çeyiz,moda bloğu okuduğumda kıyafet-ayakkabı,makyaj bloğu okuduğumda kozmetik almaya meylettiğimi farkettim.Mesela şu ara makyaj-bakım bloğu okumaya dur desem iyi olacak,bir MUA kadar malzemem oldu nerdeyse.

*Kardeşim geldi birkaç günlüğüne,onunla uzanıp TV izlemeye bayılıyorum.

*Her akşam erkenden eve gelmek isteyip hiçbir akşam başaramıyorum,Pazartesi iş çıkışı arkadaşlarımla buluşmuşken en minik kızkardeşimden gelen davete kayıtsız kalamayıp ordan nişanlımın evine oturmaya gittim.10 a kadar ordaydım,annem bozuluyor böyle söyleyince ama nişanlımın evinde oturmayı bizim evden daha çok seviyorum:))benim aileme göre konuşmayı daha çok seviyorlar,bu da çok eğlenceli bişey,hiç sıkılmıyorum,vakit nasıl geçiyor anlamıyorum:))dün ve bu akşam Tüloşum sabit olmak üzre değişen gruplar halinde arkadaşlarımla buluştum,tuhaf bi çelişik hallerdeyim,bir yanımın yapayalnız kalıp eve gelip somurtası var,bir yanım da bu gerçeğin farkında olduğundan kendini oyalayacak şeyler arıyor sürekli.

*Herkesin Sevgililer Günü telaşında olmasına,sevgilisine hediye bakmasına,sevgilime ne aldırsam diye tatlı tatlı şımarmasına acaip içerliyorum,sevgilimle önemli hiçbir günümüzü kutlayamayışımıza isyan ediyorummmm,doğumgünümde yoktu,1.yılımızda yanımda yoktu,sevgililer gününde olmayacak:(((14 Şubat babamı defnettiğimiz gündü...her yıl buruk olurdum o gün,bu yıl daha da buruk olucam.Şu an 14 Şubat'ın bana bir Mali Müşavir olarak 4.Dönem Geçici Vergi Beyannamesi'nin son günü olmaktan başka bişey ifade etmiyor olması acı veriyor.

*Gündüz işte,akşam arkadaşlarımla vs. bi şekilde geçiyor da,eve geldikten sonrası zulüm,hele bazı akşamlar daha bi zor geliyo bana,bu akşam onlardan biri mesela,kafam dağılsın diye yazayım dedim ama yazdıklarıma bakıyorum da pekte dağılmamış.

*Bugün sevgilimle konuştum kameradan,ondan sanırım...Biraz üşütmüş,Gata'ya sevk almıştı,dönene kadar vakti vardı biraz,sağlığı iyi çok şükür,askerler böyle ufak hastalıkları fırsat olarak değerlendiriyor,onlarda öyle yapmışlardı,kahvaltı yapmışlar önce dışarda,sonra muayene olmuşlar,bikaç saatte boşlukları varmış,gezeceklerdi...

*Halil Sezai'den içim paramparça dinliyor ve söylüyorum sık sık...

*Kan kussam da kızılcık şerbeti içtim diyorum...

Velhasıl dengesizim,özledim...

2 yorum:

cicibiciseyler.com dedi ki...

canım benimmmm seni çok iyi anlıyorum biliyorsun...
ama çok düşünme zamanın akışına bırak birazcık..yoksa günler hiç geçmek bilmiyor..
evet askerler zaman zaman ufacık hasta olabılıyor.. Rabbim kazasız belasız onları bize kavuştursun İnşallah..ben hem asker ablası hemde yariyim..:)
zamannn çok çabukkk geçsin tüm asker yolu bekleyenler için..Aminnn

nil dedi ki...

evet sen anlarsın:))

yalnız açıklık getirmek istediğim bişey var,içimde kalmasın:)ne zaman sevgilimi özlediğimle ilgili bişey yazsam böyle akışına bırak,yıpratma kendini gibi yorumlar alıyorum...ben gayet akışına bırakmış ve başına gelen yaşadığı herşeyin üstesinden gelebilen biriyimdir zaten,bazen duygu yoğunluğu yaşarız,böyle hissettiğimde bu anlarımı içimi dökmek için yazıyorum,gayet mutlu bi hayatım var,sevgilim olsa daha katmerli olurdu diye düşündüğüm anlar sadece,sorun yok yani:))

benim de kardeşim gidicek yaza doğru aynı durumda olcam senle:)