O ŞİMDİ ASKER

12 Şubat 2012 Pazar

Harem mimi

Ahh çok mutlu oldum,http://esved-gok.blogspot.com/ bloğunun sahibi-gökkuşağı gibi-beni mimlemişşş,blog aleminde ilk mimim oldu:)))teşekkür ederim:))

Bize hayran,dost,sevgili,eş,arkadaş vs.olmasını isteyeceğimiz ünlü kişilerden 10 kişiyi seçip kendimiz harem kuruyormuşuz,yanlış anlama olmasın,anladığımız haerem diil,benim haremim tek Padişah'a ait:))Kızlar bu mim için 10 erkek seçmeliymiş,adı da harem mimiymiş:))Aslında erkek,kadın karışık seçesim var,tanımak istediğim bazı kadınlar da var ama olsun,mimi bozmayayım.

1.Tabi ki sevgilim,onu haremimin Hükümdarı yapıyorum,yetenekli ve umut vaad eden mimar kontenjanından aldım listeme,kendi çapında bir ünü var nihayetinde:))

2.İshak Alaton,kendisini hep çok ilginç bulmuşumdur,asla tekdüze olmayan,ezber konuşmayan,değişen,şaşırtan biri gibi gelmiştir,ne zaman ekranda rastlasam sıkılmadan izlerim,röportajını görsem okumaya bayılırım,hep katılmam fikirlerine ama hep ufkumu açar.

3.Hakan Akkaya,bugün ne giysem'in gece tekrarlarında denk geldiğimde izlediğim,hep samimi ve insancıl bulduğum,yorumlarına daa aaa evet dediğim biri,haremimin modacısı olur,hem de hoşsohbet biri bence ve de önyargısız diye hissediyorum,severim farklı kişilikleri.

4.Acun Ilıcalı,seveni var,sevmeyeni var,ama bence yanında hiç sıkılmayacağınız biri,soğuk duran ama çok sıcak olan değişik biri,ciddi-komiklerden,ciddi ifadesiyle bi laf söylüyo,bi mimikle,2 saat gülüyorum,eğlencesi olur sarayın:))

5.Hyun Bin,sevgilim kızmaaa,valla arkadaş olcaz:))sırf Korelilerin konuşmasına bayıldığımdan,başka bişi yokk:))

6.Serdar Erener,sıkı arkadaş olmak istediğim insanlardan,bi taşla çok kuş vururum hem;Nil Karaibrahimgil,Mazhar Alanson,Biricik Sudende doğal olarak girer hayatımıza,bu tayfayı ilginç ve farklı buluyorum,üretken ve sıradışı insanlar...

7.Adını bilmiyorum,hiç te arayıp bulamam şimdi:)ama How I Meet Your Mother dizisinin Barney'i,suratına baksam yeter:))komikkkk

8..M.Fethullah Gülen,manevi dengem olsa hep,o yaşasa,ben yaşamak bu desem,kendimden utansam..

Şu an aklıma gelenler bunlar...

Hiç yorum yok: