O ŞİMDİ ASKER

15 Aralık 2011 Perşembe

Öğlen yemeğim;şifon elbise yatağında lacivert ceket soslu ateş kırmızısı etek:)))

Geçmiş olsun,içimdeki uyuyan dev uyandı!

Şu an İstanbul'da seyahatte olan bir arkadaşım aradı.Benetton'da beğendiği montun bedenini İstanbul'da bulamamış,burdaki Benetton'a bakmamı istedi.Öğlen molamı avm'de geçirdim,montu buldum,ayırttım.Mont bu;


Alttaki de İpekyol'dan,aynısının pahalısı:))


Bu da Ajda Pekkan for Twist'te bayıldığım ama asla 699 etmeyeceğini düşündüğüm mont.


Benetton'daki de süperdi,biraz düz kullandıktan sonra Ajda Pekkan'dan esinlenilmiş işlemelerle havasına hava katılabilir.

Esas mevzumuz bu değil,arkadaş kurbanı oldum resmen.İyilik yap,bütçen sarsılsın:)))

En son dolabımı düzeltirken karşılaştığım 2.156.250 kıyafetten sonra bir süre birşey almamaya karar vermiştim.Tamam,biraz abartmış olabilirim,ama anneminde söylediği gibi,gardırobuma yaptığım yatırımı biriktirseydim bir ev alabilecek olduğumda bir gerçek,acı ama gerçek:))

Daha dün gece;ilgi alanımı ve de paramı evlenecek nişanlı bir kız olmamdan mütevellit çeyize yönlendirmeye kati surette karar veren ben değil miydim acaba?

Handan hep senin suçunnnn,yoksa ben sana mont ayırmaya gidip,Benettondan bir ceket,Roman'dan bir elbise ve etek alacak kız değildimmmm:)))

Off sevgilim dönsün yaa,onunla takılınca alışveriş aşkım sönüyor,aşkımı ona yoğunlaştırıyorum.

Bu kız arkadaşlar da hep zarar canımmm:)))Şaka,şaka seviyorum arkadaşlarımııııı.

Elbisem bunun kolsuz olanı,onun boyu daha uzundu,hırka ve çizmelerimle harika olacakkkk.

Hiç yorum yok: