O ŞİMDİ ASKER

17 Aralık 2011 Cumartesi

Çılgın Cuma

Böyle bi film var;Freaky Friday diye,anne ve kız bir sabah uyandıklarında kendilerini birbirlerinin bedenlerinde bulurlar,sonrası komedi...canım sıkkınsa hep kafa dağıtan,fazla derin özellikleri olmayan filmler izlerim,o zamanlardan birinde izlemiştim.Canınız sıkkınsa,vakit geçsin istiyorsanız tavsiye ederim.

Ama mevzu bu değildi tabi.Kendi Cuma'mı anlatacaktım.Cuma akşamını tabi ki,benim için hayat işten çıktıktan sonra yaşadığım kısımdır daha çok:))

Dün Kübişimizin doğumgünüydü.Bütün gün kendimi tuttum,aramadım,mesaj atmadım,face'te duvarına her yıl yazdığım uzuuuun makalelerimden birini yazmadım.Sabırla akşamı bekledim.Bu yıl 4 kuzen dışarda kutlayalım,eğlenelim istedim.

Akşam iş çıkışı Kübişi alıp Varlıbaşa götürdüm,Soho Greens'e gidip mükemmel su böreğinden yedik,miss kokulu çayından içtik.Dipnot olarak eklemem lazım,aç yaşarım,çaysız yaşayamam:))benim için bir cafenin en önemli özelliği çayının lezzetli olmasıdır.Ve Soho bu konuda çok başarılı.Soho Trabzon'da yeni açılan bir yer ve kısa zamanda favori mekanlarımızdan oldu,sevgilimle orda dergi karıştırmaya bayılıyor(d)um.Çok hoş bir dekorasyonu ve atmosferi var,çayı süper,yemekleri,pastaları çook lezzetli,daha nolsun:))

Neyse,ne diyordum,böreklerimizi yedik,dergi karıştırdık,kim ne giymiş,kime ne yakışmamış,kim nasıl makyaj yapmış,amann ne fena olmuş,off bu harika,bunu istiyoruum,zevksiz efektleri eşliğinde çene çaldık:))


                                           kırmızı enn sevdiğim renk,bu duvarlara bayılıyorum.


küpşekerim henüz kuzen kutlamasından bihaberken



Sonra kardeşim ve diğer kuzenim geldi,onlar gelince numaradan aaaaaa ne işiniz var burda dedim,ama Kübiş yemedi tabi,gidip pastalarımızı seçtim,nasıl bir görselle gelmesini istediğimi söyledim.veee Happy Birtday:))





Nefisssss ötesi profiterollü pastamız



ve biz;kuzenlerin sadece 4'ü,biz çooook kuzeniz ve hepimiz kardeş gibiyiz,maalesef şu an dağıldık biraz,burda kalanların 4'ü



                                    Ablasının yaramazııı o,ennn hınzır,ennnnnn çapkın kuzen:))



ve cafeden sonraki şebek hallerimiz;




                                  Bilenler bilir,Mesutla olmazsa olmaz pozumuz,shut me down:))



ve kapanış pozum:)

Ama gece burda bitti miii,hayır,arabaya bindik,arabayı kardeşim kullandı,biz Kübişle arkada oturduk,ve araba kullanırken bastırdığım tüm duygularla Virgin radio'nun sesini sonuna kadar açıp koptuk,süperdiiii,arada biz yanlarından geçerken arabanın içine bakan tuhaf bakışlara aldırmadık bile.

Kübişle kınamda kesinlikle yabancı kopma şarkıları çalmamız gerektiğine karar verdik.

Peki herşey bu kadar harika mıydı?Hep eğlenceli şeylerden mi ibaret hayat?

Değil tabi ki...

Bazılarımız gülen yüzümüzü paylaşmayı daha çok seviyoruz galiba.

Saat 10.30 a kadar süren,yüzümüzün güldüğü,kahkahalar attığımız kısımları anlattım sadece.

Eve geldiğimde hissettiklerimden,kalbimdeki derin özlemden,gündüzden kalan işle ilgili sıkıntılardan,gözyaşlarımdan,vakit geçsin diye erkenden yatışımdan-saat 00.00 benim erken kavramımdır,çok geç ve az uyurum normalde-dem vurup can sıkmak istemedim şu an...

Yüzümüzden gülücük eksik olmasın...

2 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

sen çook şekersin kii...
bayıldım sayfana,içten ve samimi paylaşımlarına:)
seve seve izleyicin oldum hemen..
bende sizi bekliyorum ama sayfama:))
bir fincan kahve içmeye..
:)
gönül dolusu sevgilerimle..
:)

nil dedi ki...

çoook teşekkür ederim,bende dün gece bloğu içe kapayıp sadece sevgilime ve bikaç arkadaşıma mı okutsam diyordum,ama bu mesajı almak beni mutlu etti:))birileriyle aynı noktada buluşmak,sana samimiyet dolu bir misafirperverlikle hoşgeldin denmesi de çok güzelmiş:))

bloğun evlilik yolundaki ben için biçilmiş kaftan:))hep moda,hep moda olmaz di mi,kocamı kıyafetlerle besliyemicem gerçeğini kabullenmem lazım artık:))