O ŞİMDİ ASKER

12 Aralık 2011 Pazartesi

ve 364:))

Sevgili henüz olmayan okuyucularım;

ya da sevgili günlük;

daha da doğrusu sevgili sevgilim:))

Bugün azap gibi gelen,o hiç bitmeyecek sandığım mesainin bitiminden sonra kızlarla Varlıbaşta buluştuk.Daha ofisten arabaya bindiğim an başladı gözlerim dolmaya.Senin olmadığın bir şehir o kadar tuhaf ki...sana çıkıyorum diye haber vermeden ofisten çıkmak...Arabayı parkedip Varlıbaşa girdiğimde girişte bittim zaten...seninle üzerlerinde rahatlık testi yaptığımız Tv koltukları,orda tanımadığımız bi teyzenin bana sen seç kızım deyişi:)))

Biraz yürüdüm,çiğköftecinin önüne geldim.Salişin sana gelirken çiğköfte alsana panpa mesajları,ona çiğköfte almalarımız...

Rodi'nin önünden geçerken son cumartesimizde,tam ordan geçerken vitrinlere bakıp yaa giderayak mağazalardaki herşey gözüme güzel gelmeye başladı deyişin:))

Soho'ya girdiğimde kızlar daha gelmemişti,dergi bakma seanslarımız geldi aklıma,hızlıca çevirdiğim sayfalar,güzel kızları kapatmalarım falan:)))bütün makyaj ve giyim sırlarıma vakıf olma,bakma diye  yalancıktan kızışlarım,banane bakıcam,her sırrınızı öğrenicem deyişlerin:)))

Bakma gülücüklerle anlattığıma sevgilim,her anı hatırlayışımda doldu gözlerim,yaşlarım hazır halen,dokunsan ağlayacak modum ne zaman geçecek bende bilmiyorum,gözümün dolma sıklığı şu an 15 dk.da 1:))

Kızlarla buluşmak iyi geldi,kızsal şeylerden konuştuk,makyaj malzemeleri,parfümler,kıyafetler vs.

Bu arada bir türlü hangi versiyonunu beğendiğimden emin olamadığım burberry body'nin hangi versiyonunu sevdiğimden eminim artık,intense'i seviyorum sanmıştım ama değil,2 koluma ayrı ayrı sıkıp karıştırıyordum hep,normal intense olmayan hali güzel,missss,ebru'da vardı bileklerime sıktı,geldiğimden beri kendimi kokluyorum:))




Bir parfüm aynı anda bu kadar mı fresh,çekici ve misss olur,çok parfümüm birikti,azalsınlar hemennnn benim olacak aşkım,gerçi sen yoksun ya bugün hiç parfüm bile sıkasım gelmedi.

Sonra kalkınca kızlar üst çıkışından çıktılar avm'nin,benim arabam alttaydı,onlardan ayrılınca mutsuzluğumla yüzleştim,tam Batik'in önünden geçiyordum,biraz bakınırsam kafamı dağıtır,mutlu olurum sandım,ama dayanamadım,çıktım,mağazalar bile beni çekmiyor,düşün,çok vahim durumdayım:)))

Eve geldim sonra,biraz müzik dinledim odamda,ağladımmmm,seni düşündüm,özledimm,sonra yüzümü yıkayıp alta indim,annemle çay içtik,Tv izledik biraz,kendime geldim azıcık,az önce geldim yine odama,şimdi namaz kılıp sana,bize,babama ve tüm sevdiklerimize dua edicem.Sonra napıcam bilmiyorum,sanırım başımı yastığa koyduğumda aşk ve mutluluk dolu bir huzurla uyuduğum o günler geride kaldı...sen gelene kadar...

Hiç yorum yok: