O ŞİMDİ ASKER

19 Aralık 2011 Pazartesi

Eşarp-şal savaşı:)

Markafonide Pierre Cardin eşarp kampanyası var bugün,yarın da devam edecek.

Baktım sayfadaki tüm eşarplara,Pierre Cardin eşarpların mağaza satış fiyatlarıyla kıyaslayınca gerçekten çok uygun fiyata satışa konulmuşlar.

Ama düşündüm de,her akşam,yarın normal eşarplarımdan birini takmalıyım düşüncesiyle uyuyup,sabah hazırlandıktan sonra düz renk şallarımdan takıp çıkıyorum.

Çekmecemde duran onca eşarba yaptığım yatırım içimi acıtıyor,resmen kendimi zorluyorum,ama cıkkkk,desenli eşarplar giyilen kıyafetlerin havasını değiştiriyor hemen.Yaşla mı ilgili,değişen moda ve moda zevkimle mi bilmiyorum ama ,renkleri kıyafetimde kullanmayı seviyorum,sayı olarak min.azlıkta parça ve renk kullanımı daha çok hoşuma gidiyor.

Ben yine de eşarplarımın hakkını vermeye çalışıcam,desenli eşarp sevenlerse kampanyayı değerlendirsin bence.

http://www.markafoni.com/campaign/pierre-cardin-08/

Hiç yorum yok: