O ŞİMDİ ASKER

20 Aralık 2011 Salı

Biraz da makyaj

Dünkü Yaşasın Dostluk yazımda beraber horon yaptığım canım arkadaşım dün gece bana Mnils Nil facebook adresimin linkini attı,senin adına fake hesap açmışlar diye:))

Biraz daha yazı biriktirip söyleyecektim,ama Tüloştan bi uçan bi kaçan kurtulabilir,bunu anladım:))

Gece yaptığımız daldan dala telefon konuşmasının içerisinde makyajla,bakımla ilgili yaz lütfeeen dedi.



Onlar benim sırlarım desemde düşününce bende bunları okumayı seviyorum.

Herkes sevmeyebilir,doğrudur,yanlıştır,seviyorum,oyun gibi geliyor bana,resim yapmak gibi,arkadaşlarıma yapmayı,yeni ürünler denemeyi,keşifler yapmayı çok severim.

Belki ilerde daha ayrıntılı yazılar yazarım,hatta cilt bakımıyla ilgili de yazarım,ama şu an genel bir biçimde makyajda en'lerimi yazacağım.

Dior Nude Fondöten:Eğer aradığınız çok çok yoğun bir kapatıcılık değilse,cildinizle bütünleşen,doğal duran,aydınlık bir fondötense o budur.Çok yoğun kapatıcılığı yok derken hiç yok asla değil,çooook ciddi kusurları kapamaya uygun bir fondöten değil sadece.Doğal demek az kalır,doğal ötesi demek gerekir bu fondöten için,o kadar ki bi gün makyaj standında görevli biri şu cümleyi kurmuştu:yüzünüzde fondöten olmadan cildiniz ne kadar güzel:))sırrımı söylemedim tabi,hıhıı öyledir dedim,kötüyüm napayımm:))

Estee Lauder Double Wear Stay in Place Concealer:Gözlerinizin şiştiği,uykusuz,yorgun,ya da şu ara geceleri sıkça yaptığım gibi ağlamış olduğunuz zamanlarda çok çok az alıp dokundurduğunuzda hemen yok olduklarını göreceksiniz.

Mac Nubile paint pot:Far sürdüğünüzde dağılmasından,kaleminizin akmasından şikayetçiyseniz bunu göz kapaklarınıza sürün,gerisine karışmayın:)

Nars Copacabana Multiple Stick:yıldızların yanaklarında gördüğünüz ıslak görünümlü ışıltının karşılığıdır kendisi.

Far konusunda Mac'i tek geçerim.Şu aralar favori rengim Cork,mat çook doğal ve hoş bir renk.

Siyah göz kalemi:Birçok siyah göz kalemi denedim ve denemeye devam edicem,ama şu günlerde favorim Estee Lauder Double-wear eye pencil,bugüne kadar kullandığım ennnnn siyah ve ennnnn akmayan siyah göz kalemi.Douglas'ta orta boy kalem-mini boy mascara seti şeklinde 25 tl ye satılıyordu,maskarada ekstrem bi özellik olduğunu söyleyemem,sıradan bi maskara,zaten kalemi denemek için almıştım ve çooook memnun kaldım.Sanırım bu set yılbaşına kadar satışta olacak.

Ahhhh,aslında çok şey yazasım,sevdiğim her ürünü anlatasım,kullanım sırlarımı paylaşasım var,ama şu an amacımdan saptığımı hissediyorum.Sevgilim yokken ben neler yapmış,neler düşünmüş,neler almışım vs bilsin istediğim için açmıştım bloğu,ama makyaj sırlarımı sevgilimle paylaşmak istediğimi pek de sanmıyorum:)))herşeyi de bilmesin canımm:))

Zaten yazmakla da bitmez benim makyaj malzemelerim,sırlarım:)

Tüloş bu yazı ve gözkırpışım senin içindi:)

9 yorum:

isterenklihayat.blogspot.com dedi ki...

Makyaj değil de cilt bakımı yazsan tam süper olur :)

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Bloğuna bayıldııım canım
Takibindeyim.
Sevgiler.

nil dedi ki...

işte renkli hayat;okuyucu istekleri benim için emirdir,ennn kısa zamanda cilt bakımı yazısı yazıcam..

Hayat Cafe Tarifleri;çoook teşekkür ederim,çok mutlu oluyorum böyle yorumlar alınca:))

Adsız dedi ki...

yaaa dünkü yorumumu sevgili blogun kaybetti canım :) kısaca hemen yazdıklarımı özetleyim ben de :)

Dior Nude ____ Günlük makyaj için birebir, transparan yani kapatıcılığı az ancak çok çok doğal bir fondoten ... Cilt tonunu dengelemek ve hoş bir görünüm için birebir bence de :) Eğer bize demeseydin gerçekten senin fondoten kullandığını hiçbirimiz anlamayacaktık şekerim :)))

Adsız dedi ki...

gelelim kapatıcılığı daha yüksek ve aynı zamanda doğala yakın fondoten arayanlara :) ben Sephora Perfecting Cover fondoteni çok beğendim, hem de bu markalara göre daha ekonomik :)

Adsız dedi ki...

ya bu bana mı has bilmem ama göz kaleminde MAC yerine alternatif bulamıyorum :) son olarak RIMMEL Black Magic göz kalemini denedim, evet güzeldi ama nedense MAC yerine koyamadım yine de :) Sephora'dan aldığım kalem son denemem olacak :) umarım MAC yerine iyi bir alternatif bulabilirim :)))

Adsız dedi ki...

ve sonnn olarak canım seni seviyoruz :) Nil's World iyi ki var :) bence süper bir paylaşım ortamı olacak :) çok iyi yaptın,deneyim ve tecrübelerini herkesle paylaşmalısın :) ancak lütfen çok gizlilerimizi herkes bilmesin :) hahaha

nil dedi ki...

benim biricik adsız kahramanım:))Mac kalemlerle aram yok biliyosun ,asansörlü kalemini alıp her sürüşte bi parçasıyla vedalaşmak çok acıydı;kırılıp durdu:)şaka şaka we love Mac and Sephora:))bi ankara yapmalıyızzzz:)
tühh ya demeseydim keşke fondöten kullandığım sır olarak kalsaydı dimi:))
konuk yazar olarak bu sayfada senin öneri ve yazılarını istiyoruuuummmm

nil dedi ki...

nasıl ama kafiyeli kısaltma olsun dedim:))nilsworld,missworld gibi:))bende sizi seviyoruuum,ama lütfen,basında özgürlük:))yanımda konuşurken dikkat,kayıtlara geçmesini istemediğiniz durumlarda off the record düğmesine basınız:))