O ŞİMDİ ASKER

13 Aralık 2011 Salı

Yarın ne giysem

Bir önceki posttan sonra milyon tane şey yapmış olmama rağmen sadece 1 saat geçmiş...kesinlikle zaman boyutları olan bir kavram...bazen bir dakika gerçekten de bir ömür sürüyormuş.

Sevgilim napıyor acaba,nasıl bir ortam var,sevdi mi,nelere güldü,uyudu mu,beni kaç kez düşündü,kaç kez özledi vs vs.merak ediyorum işte.

Yapacak herşeyim bitti,yarın ne giysem diye düşüneyim,sevgilim yok diye formdan düşmeyeyim,giyinmeye devam,yok öyle üzgün kıza bağlamak-şu an ne kadar gerçekçiyim bilemedim,tamamen zorlama hareket ediyorum,bıraksan 364 gün aynı kıyafeti giyerim,o derece yani,ama bırakmıycamm,küllerimden yeniden doğucam,kararlıyım:))

Yarın nar çiçeği kırmızısı ve siyaha bürünmeye karar verdim.Sevgilim olsa da beni şımartsa görünce,çokta güzel giyinir benim aşkım,çokta süslüdür deseeeeee

Hiç yorum yok: