O ŞİMDİ ASKER

21 Aralık 2011 Çarşamba

Yemek Odaları


İndirdiğim yüzlerce yemek odası seçeneklerinin bir kısmı.

Oturup derlemeyi çok istiyorum evlilik hazırlıkları klasörümü,gelinlik  modelleri,köşe takımları,koltuklar,yatak odaları,beğendiğim makyajlar vs. hepsi aynı klasörde,ama işteyken çok fırsat olmuyor,akşamları da vaktimi daha eğlenceli şeyler yaparak geçirmek istiyorum-aslında bu üşengecim dememek için uydurduğum bi bahane:))

Arkadaşlarımla takılıyorum işten sonra,oturup sohbet ediyoruz,çok felsefik olduğumuzu söylemiştim di mi:))mesela 3 kız 1 erkek olarak dün akşam masaya yatırdığımız aldatma mevzuunda ortak vardığımız kanaat şudur ki,seven erkek aldatmaz,aşık olan erkek aldatmaz değil,bundan öte bişey,MUTLU OLAN ERKEK ALDATMAZ!İnsan eşini,sevgilisini sevebilir,aşktan ölebilir,ama bi yerde bi huzursuzluk noktası varsa,mutsuzsa aldatma meyli daha yüksek:))Bizzat bi erkekte tasdikledi valla,elektriği bulmuş kadar sevindik bizde:)

Gündüzlerim ve iş çıkışı akşamlarım böyle,ama bişey itiraf edeyim mi,mesele üşengeçlikte değil,eğlenceli şeyler yapmakta değil eve geldikten sonra.Mesele sevgilimi çok özlemem,mesele ne zaman kendimle kalsam dokunsan ağlayacak olmam.Eve gelince bile düşünmemek için oyalayıcı şeyler yapıyorum,yatağıma yatıp o düşünüp ağlama evresinden kaçmak için geç yatıyorum, dün gece 3'te uyudum mesela,naptımm,My Princess'e sardım,sevgilim olsa yasaklardı yine,sen özlem çekerken aşk dolu kore dizisi izliyosun,ondan böyle oluyosun derdi:))

Bu resimlerin her birini farklı nedenle indirdim,kimisinin renk kombinasyonları,kimisinin ayakları,kimisinin tarzı vs vs için.Sevgilim gitmeden birsürü yere baktıkta,kafamda beliren bişeyler var,ama yinede şu ara çok evlilik hazırlığı modunda olmasam da indirmeye,detaylar aramaya devam edicem,sevgilim mimar,ailesi mobilyacı olduğu için hazır almıycaz,ben beğenicem,sevgilim çizecek,ailemiz yapacak inş.O yüzden google bir numaralı yardımcım bu konularda.

İşte resimler,hayalimdeki yemek odası şu an hayalimde:)gerek bizzat baktıklarımdan,gerek incelediklerimden karar verdiğimiz bir koltuk takımı ve yemek takımı vardı,ama süreç uzun,bu arada neler çıkar,neler beğeniriz kim bilir.Bazen tarzlar arasında da zevk geçişlerim oluyor,o yüzden yemek odam nasıl olacak bilmiyorum,bildiğim evim içimi açsın istediğim,beyazı ve canlı renkleri çok sevdiğim,o kadar.İnş öyle bi evimiz olur aşkımla:((



























5 yorum:

isterenklihayat.blogspot.com dedi ki...

ŞAhsen bende beyazı çok seviyorum :) evi aydınlık göstersin yeter :) Allah kavustursun ya :(

Humberto Dib dedi ki...

Great blog.
Cheers from Argentina!
HD

nil dedi ki...

thank you,I'm glad for this comment:)

ρємвє вℓσğυм dedi ki...

Çok zevkli seçimler,
hele o beyaz büfe
evimin bir köşesinde olmasını isterdim..

nil dedi ki...

beyaz,beyaz,beyaz ve kalp,kalp,kalp:)olur inş istediğindende güzeli