O ŞİMDİ ASKER

16 Aralık 2011 Cuma

sen yokken ben dün...

Dün yoğun bir gündü,işten saat 7 de çıkabildim.Öğle yemeğimi alışveriş olarak değerlendirdiğim için açtım,başım felaket ağrıyordu.Bizim kızların düzenlediği Mevlana'yı anma gecesi vardı,bir doz kız muhabbeti her derde deva düşüncesiyle yorgunluğuma aldırmayıp gitmeye karar verdim.İyi de yapmışım:))

Misss gibi ev yapımı börekler,mantı,pastalar,kurabiyeler,yaprak sarması,mercimek köftesi...hmmm,içeri girdiğimde Mevlana'yı anma gecesine değil de güne geldim sandım:))3in1;hem karnımı doyurdum,hem vıdıvıdı çene çaldım,güldüm,eğlendim,hem maneviyat tazeledim.

Aklımda bir söz kalmış dün geceden,Mevlana'ya mı ait,sunumu yapana mı emin değilim,ama o an çok etkilendim;

Ruh bedene sığamadığında ötelerden davet alırmış...

Babamı anımsadım...kendi davetim ne zaman olacak merak ettim...Allah tüm sevdiklerimize uzun,güzel ömürler versin...ruhumuz bedenimize sığsın:))



Öğlen kemerimden sıkılıp çıkardım,bol bol dursun istedim.



Kübişim ve ben;kendisi henüz bloğumdan haberdar değil,yazı biriksin,arkadaşlarıma arz edicem:))

Gecenin olduğu salona bayıldık,ip perdeler hoşuma gidiyor-evimizin bi odasında kullanabiliriz evlenince,uffff kederlendim yine,ben temmuz'da evlenicektim ama:((((((

Şu an tüm evlenme hazrılıklarımı askıya aldım,nasılsa 1 yıl 7 ay daha var:((ama ciddi bir arşivim ve birikimim var,bunları en kısa zamanda derleyip paylaşıcam inşallah.


Tanıyanlar bilir-en çokta Kübişim bilir-,taş duvarlara bayılırımm:))




Dünde böyle geçti,eve gelip My princess'imden 1,5 bölüm daha izledim.

Saat 1den sonra kulağımda telefonun radyosuyla uyuya kalmışım,bi ara saat 3te uyandım,açık kalmış radyo,ardı ardına şu 2 şarkı çaldı,dinledim,ağladım,özledim:((

çoban yıldızı...sen benle kal...lalalaa...hep benle kaaaaallll


Kelebek kadar ömrümüz var,sevmek lazım...

Nefes bile almadan,seviyorum seni...

Ruhumu kaybetmiş gibi,

sadece senin için yaşıyorum...nefes bile almadan...



Bu filmi çok severim,sevgilimle izlemiştik.Aşk tesadüfleri gerçekten de sever:))

Hiç yorum yok: