O ŞİMDİ ASKER

9 Ocak 2012 Pazartesi

Zarha-Murat İbrahimbaş

Murat,benim yakın bir arkadaşımın yakın arkadaşı:))bikaç kez aynı masada oturup sohbet etme derecesinde arkadaşım,nişanlımın da çocukluk arkadaşıymış,sonradan farketmiştik arada bahsettiğimiz Murat'ın aynı Murat olduğunu....uzun zamandır kaseti üzerinde çalışıyordu,veee dünyanın küçüklüğüne bakın ki İstanbul'da Marmara Forum'a giderken yolda karşılaştık:))ikimizde aaaaaaa senin ne işin var burda olduk,dünya cidden küçük,klibini çektiğini,kasetin hazır olduğunu söyledi,ve bugün youtube'da şarkılarını dinledim,

Şu an ruh halime en çok uyanı da bu oldu,
Kaderime söz verdim,seni alnıma yazdım...aşkın bir alev olsa;yakar mı bu canımı?uzanamam ben sana;bu acıtır canımı...

Süper,ve karşınızda Volkan Konak düetiyle Murat İbrahimbaş,yaşasın Karadeniz:)


Hiç yorum yok: