O ŞİMDİ ASKER

30 Ocak 2012 Pazartesi

Son ve smokey eyes:))

Pek iyi bir Tv izleyicisi değilim,tv izlemek benim için annemle vakit geçirmek için o ne izliyorsa yanında oturup izlemek demek.Sürekli izlediğim,izlemezsem merak ettiğim bir dizi yoktu bu sezon,daha doğrusu bugüne kadar,daha da doğrusu Son'a kadar.Birkaç kez önceki bölümlerine de denk gelmiş,5-10 dk.izlemiş ama aralıklı izlediğim için içine girememiştim çok.Bu akşam evde kumanda hakimiyetini elime geçirdim ve bu sezon ciddi anlamda yeteneksizlerle dolu olan yeteneksizsiniz işkencesine 'SON' verdim:)))


İşte bu dedim,ben bu tarz dizileri seviyorum,geçen yıl da Ezel fanatiğiydim,kaçırmadan izlediğim tek diziydi.Merak duygusunu seviyorum ben,Fringe'e de sarışım bundandı,günlerce uyumadan Lost izleyişim de,gerçi sonra Lost çok bozdu:))ama olsun.

Şu an merak ettiğim bir sürü şey var mesela dizide.Dizinin kurgusundan bağımsız meraklarım da var hatta,evet ben Selim'le Alev'in olayı arasındaki bağlantıyı,Alev'in ne bildiğini,ya da ne bilmeye çalıştığını,neden bu kadar tuhaf olduğunu,İran'da aynaya bakan o kadının gerçekten Aylin'mi yoksa ona çok benzeyen Leyla'mı olduğunu...vs gibi birsürü şeyi merak ediyorum,ama itiraf ediyorum ki şu an bunlardan çok,İran'da kısa siyah saçlı halinde Aylin'in o muhteşem dumanlı göz makyajını nasıl yaptığını merak ediyorum:)))

Muhteşemdi gerçekten ve Nehir Erdoğan'a anlatılamaz derecede yakışmıştı,gördüğüm en güzel Nehir Erdoğan'dı,en kısa zamanda deniycem,bir doz Mac Club far,yarım doz Mac Carbon far,fırçayla dağıtılmış siyah kalem ve bol rimelle aynı sonucu alırım diye tahmin ediyorum:))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

hiç bir diziye bir baglılığım yok :) o yüzden yorum yapamıyorum :)

bluestyle dedi ki...

Ezeli ben de çok severek izlemiştim özellikle ilk sezon harikaydı ve onun gibi bir dizi henuz yapılmadı.
Son'u da sırf aynı yapım ve yönetmen,farklı senaryo nedeniyle seyretmeye başladım ama nedense ilk bölüm dısında tam seyredemediğimden sanırım hep karıştı hersey.

dün aksamki bölümü kardeşimin tercih işlemleri nedeniyle hiç izleyemedim diyebiliriz. tekrarını izlemezsem devam edemem sanırm.

Nehir erdoğanın makyajına gelince kardeşim de ben de görünce aynı senin gibi harika dedikçÇok yakışmıştı çok güzel olmuştu.Bu dizide daha bir güzel geliyor bana nehir erdoğan.

nil dedi ki...

isterenklihayat;benim de pek yok,ama bunu izliycem,bi de yalan dünyayı izlerim sanırım,sevdim

bluestyle;ben de senin gibi tam seyretmediğim için hiç ısınamamıştım,bir bölümü baştan sona izlemeni tavsiye derim,karışık bi dili var çünkü,flashbackler,forwardlar uçuluyo dizide,ezelden daha karışık,sevdim ben