O ŞİMDİ ASKER

9 Ocak 2012 Pazartesi

Son 10 günüm

Yoğunluk ve yorgunluktan ölmek üzereyim,İstanbul seyahati,dönüşte ofis taşıma ve herşeyin oturmasını bekleme vs.vs. derken çok yoruldum.Şu an bekleyen acil işim olmamasının huzuruyla kahvemi alıp bloğumla ilgilenmeye oturdum,çoook mutluyum,blog okumayı da özlemişim,yazmayı da.

Nereden başlasam bilemedim:))

28 Aralık Çarşamba sabahı İstanbul'a uçtuk;ben,kızkardeşim ve annem.Annem,yani nişanlımın annesi olan annem:))kayınvalide sözünü hiiiç sevmem ve hiç kullanmam,anne demekte zorlanan insanları da pek anlayamam,anne işte,ne var ki söylemekte:))hatta annecim diyorum hep,kendi annem kıskanıyor,bana o kadar annecim demiyosun diye:))

İlk gittiğimiz gün kızkardeşimin evinde kaldık-ki o da aslında nişanlımın kızkardeşi,ama görümce sözünden de hiç haz etmem,toplu belirteyim hatta,elti,kayınvalide,görümce vs.hiçbirini sevmiyorum-eşi yurtdışındaydı,bol kaynatmalı bi gündü:)kek  yaptık,sarma sardık ertesi gün gelecek askerimiz için:)yemekler yaptık,sayısını hatırlamadığım kadar çok sayıda mini sofralar kurup kurup kaldırdık,yedik,içtik,konuştuk...vs.vs.Bi kez daha anladım ki,insanlar ne kadar vakit geçirirse o kadar tanıyor birbirlerini ve yakınlaşıyorlar.

Gece kızkardeşimle mutfağa çıkarma yapıp babamdan bahsettik,ağladık,sonra alakasız konulara geçip kikirdedik...İnsanın kanından olmayan kardeşleri,annesi,babası olması,sevgi vermeleri,sevmen...çok güzel bence.Allah hiiç bozmasın ve herkese nasip etsin inş.

O gece ben heyecandan uyuyamadım hiç,hemen sabah olsun istedim,o kadar özlemiştim ki sevgilimi,sabahın 6sında kalkıp bi güzel süslendim:))

Trafiğe takıldığımız için gittiğimizde yemin töreni başlamıştı,birbirine benzeyen,aynı kıyafeti giymiş birsürü askerden ibaret bi topluluk arasında tüm kafaları inceledim,cıkkk,yoktu nişanlım.

2.bölük çıkıncaaaaaa baktım,baktımmmm veeee eveeet gülümseyen şu yüz benim sevgilimmmmmm dedim kardeşime:))

Piyade marşı söylediler,bi elleri arkadaşlarında,bi elleri silah,bayrak olan masada yeminlerini ettiler.Çok duygulu anlardı,insanın milliyetçi duyguları tavan yapıyor,heyyyyt savulunnn diye savaşa gidesi geliyor,ama tabi bu duygular haberlerde Eski Genelkurmay başkanının itham edilme nedenlerini izleyince kayboluyor hemen,insan kendini çok piyon gibi hissediyor ama olsun...güzel duygular yine de...her kulu Allah'ın yaratmış olması ve insanın ırkını seçme gibi bi hakkı olmaması nedeniye milliyetçilik duygularına fazla ehemmiyet vermesem de;Türk olmaktan her zaman gurur duymuşumdur:))

her yaram bir çiçek gibi/kanımla sularım bu yeri
yurduma bahar yaparım/göğsüme taktığım gülleri

Piyade marşına bayıldım,videosunu bulamıyorum,canım hep dinlemek istiyor,çok güzel bi marş,sevgilime söyletip durdum bu kısmını zaten kaç gün boyunca:))

İlk gözgöze gelip sarıldığımız an çoook güzeldi,çoook özlemişim.

Her fırsatta başımı sevgilime yasladım.



Nişanlımın amcası bu resim için en önde biz varız derken;kaçarken mi,kovalarken mi diye yorum yaptı,hala her bakışımda gülüyorum:))





Törenden sonra Pazar akşamına kadar izinlilerdi,sevgilimi de alıp mutlu mesut İstanbul'a döndük.

Öncelikle eşi,sevgilisi,nişanlısı,kardeşi vs.askerde olanlar için söylüyorum,sivil hayata döndüklerinde onları esir almış bi askeriye ruhları oluyor,pek sevilir bi hal olduğunu söyliyemiycem,ama sürekli ilgi,sevgi ve dikkat dağıtmayla onu bu halden kurtarabilirsiniz,veya size kurtulmuş gibi rol yapar,bilemiyorum sevgilim hangisini yapmıştı:))

Ben kuzenimde kalıyordum,her sabah saat 6-7 arası kalkıp hazırlanıyordum,beni alıyorlardı,eve gidiyoduk,o yüzden çok yorucuydu,işe giderken bile bu kadar erken kalmıyordum.

Daha çok evde vakit geçirdik,bi kez annemlerle hep beraber çıktık bikaç işimizi halletmek için,elim hep elindeydi bebeğimin.


                                         Değmesin ellerimiz,buluşmasın o gözler,yine erir gideriz:))



Cumartesi gününü de kendimize ayırdık sevgilimle.

Beyazıt'tan başladık.Her Beyazıt'a gidişimde olduğu gibi kuşlardan korka korka pozumu verdim:))



Kapalıçarşı'ya gittik ordan,her vitrinden ennn gösterişli takıları seçip bunu istiyorum diye şımarıklık yaptım sevgilime,çarşı,pazar,pasaj gezmelerine bayılırım,her şeye baka baka dolaştık.

Namaz için Sultanahmet'e uğradık,metrelerce turist kuyruğu vardı,Koreli ve Çinlilere bayılarak baktımm,baksanaa ne kadar güzeller dedikçe sevgilim hiçte değil kocaman suratları var dedi:))güzellik zevklerimiz hiç tutmaz:))tabi sevgilimin bu beğenmeme duygusunun altında MyPrincess'ten bahsedip,çocuk için çoook tatlı demiş olmamın etkisi olabilir:))bence süperler,gözlerine,yanaklarına,tenlerine herbişilerine bayılıyorum.

Sultanahmet'in çıkındaki bu yerin vistası süper,resim çekmek için harika bi yer.


Yürüyerek Kabataş'a,ordanda Tünel'den Taksim'e çıktık,İstiklal'i seviyorummmmm.

Kilise gezmeyi pek severim,ama yılbaşı gecesi olduğu için sanırım ayin vardı,giremedik,kapıya kadar gidip döndük.



                               Pasajlarda gezindik,sevgilim bana en iyi sevgili oscar'ını layık gördü:))




İstikalllllllll aşkımı tanıyanlar bilir,ama bu aşkı ilk kez gerçek aşkımla yaşamak ennn güzeliydi.



Saray Muhallebicisi'nde muhallebi yemeden olmaz,hiç tatlı sevmeyen bi nişanlım var,o yüzden tek porsiyon,tatlı sevilmez mi ama,oysa sevseee,2 porsiyon alsak,onunkini de ben yesem:))



Sevgilimi Pazar akşamı 6da birliğine teslim ettik,Çarşamba'ya kadar İstanbuldaydım ben,bundan sonraki zaman dilimi benimdi,dayılarımı ziyaret ettim veee shopping,bu detaylar apayrı bir yazı konusu,çooook güzel şeyler aldım,karlı alışverişe bayılırım,ama en üzüldüğüm şu oldu ki,Zara indirimi döndükten sonraki gün başladı:(((Zara'ya küsüm bu yüzden,Trabzon'da Zara açmadıkları için de küstüm zaten,katmerli oldu:))

Ve bu Cumartesi benim doğumgünümdü,sevgilim sevgilim olduktan sonraki ilk doğumgünümdü,ve onsuzdu,buruktum:((

Ama arkadaşlarım,ailem,sevgilimin ailesi bu burukluğu azaltmak için ellerinden geleni yaptılar.

Arkadaşlarımla kutlamamızdan,dünyanın ennn güzel çikolatalı pastası,ya da dünya abartılı oldu,Trabzon'un en güzel pastası:))

Bu da kendi halimde odamda takılırken elinde pastayla odama gelip elime tutuşturan kardeşimin çektiği resim.Ablasının yakışıklı kardeşi o,yerimmm.Ev hali,pek bi rüküşüm:))O rüküşlükte o kolyenin işi ne derseniz eveeett hediyesini hemen pijama takımının üzerine takacak kadar da görgüsüzüm:))


İşte böyle...Bi yaşıma daha girdim,dünde sevgilim sevgilim olalı 1 yıl oldu:))inş beraber çoook uzun yıllar geçiririz,seni hep bu kadar sevmek istiyorum sevgilim.




6 yorum:

isterenklihayat.blogspot.com dedi ki...

Ama ben çok üzüldüm şimdi ya :( ayhh ağlama bile geldi :( ayrı dogum günü ayrı yıldönümü :( inşaallah bundan sonrakiler hep birlikte olur

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

canım nice yıllara,,birdahaki yaşında sevdiğinle sevdiklerinde birlikte girersin İnşallah..
çok güzel bir post olmuş ellerine sağlık bizede yaşattın yemin törenini çünkü ben gidemedim yarimin yemin törenine:( yınede sağlık olsun diyorum..nişanlının ailesiyle olan diyaloguna bayıldım çünkü inan bende böleyim ve senın gıbı dusunuyorum.Rabbim bu halimizin eksikliğini hissettirmesin daima bu şekilde oluruz İnşallah..
Zaman tüm asker yolu bekleyenler için çabuk geçsin diyorum.buarada sana faceden birde mesaj atmıştım. cevap gelmeyınce merakta etmedım değil hani..=)

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

Rabbim bir omur boyu mutlu etsin, sevginizin hergecen gun yesermesi dilegiyle:)

nil dedi ki...

işterenklihayat;üzülmeee:((cuma gecesi,cumartesi sabahı boyunca ağladım,ağladım,ama sonra ailem,arkadaşlarımla vakit geçirince hala sahip olduğum için şükretmem gerekenleri düşündüm,en azından onlar yanımdalardı,sevgilim söz verdi,bi sonraki doğumgünüm muhteşem olacakmış,acısını unutacakmışım bunun,unutmaz inş bu sözünü,unutursa hatırlatırım:))

cicibicişeyler;asıl face adresim olmadığı için pek girmiyodum,bakıp mutlaka cevap yazıcam,dualarına amin diyorum tüm kalbimle,senin içinde zaman hemen geçsin inş

kelebek misali;çoook sağol,hepimizin içinde yeşersin sevgiler:))

çilekli süt dedi ki...

her kulu Allah'ın yaratmış olması ve insanın ırkını seçme gibi bi hakkı olmaması nedeniye milliyetçilik duygularına fazla ehemmiyet vermesem de;Türk olmaktan her zaman gurur duymuşumdur:))

işte buu ;) Allah kavuştursun bide :)

nil dedi ki...

çilekli süt;bence de buuuu,hep böyle düşünmüşümdür ve aksini düşünenelere şaşmışımdır,aminnnnnn tüm sevenleri kavuştursun Rabbim:))