O ŞİMDİ ASKER

20 Ocak 2012 Cuma

Sunshine

Bu sabahta siyahtan kendimi alamadım,ama gride olsa içine renk kattım,o da sanırım bu soğukta kendini gösteren güneşin hatrına:))

Bu halet-i ruhiyemin dış görüntüsü;



Bu da kendimden bile sakladığım iç görüntüsü;



Ama itiraf etmem gerek ki bugün iç halimi baya derinlere atmayı başarabildim,çaba harcamadım da,Sanırım ben güneş insanıyım,sevgilim de söylerdi,hava soğuk olabilir farketmez,güneş varsa içimde kelebekler uçar benim,yüzümde gülücükler açar resmen.Yaşasın güneş.

Eteğim H&M,her gören çok beğeniyor,ben de çook seviyorum,kaç kombinasyonda giydim hatırlamıyorum,aklımda uygulamadığım birsürü kombini daha var.

Son yılların modasını çok seviyorum
;gerek ayakkabıyla giymek için yere kadar uzun,gerek çizmeyle giyilebilen diz altı etekler artık birçok markada var.Önceden öyle miydi?Etek bulmak tam bir sorundu,anne modeli,koyu renkli klasik etekler vardı birçok yerde ve bulunmaz hint kumaşı olduklarını sandıklarından dehşet pahalılardı.

Bluzlarda öyle,yakası kapalı,kolu uzun şık bluz bulmak hayaldi,lahana gibi giyinmek zorunda kalırdık:))

Ahh,hep şu anki gibi neşeli kalmak istiyorummm,öğlen arasında canımmm dostumla yemeğe de çıkıcaz,bugün keyfime hiçbişey değmesin.

Her güneş görüp içim açıldığında bu şarkıyı dinlerim,çoook güzel:))




                                            I Got A Pocket,Got A Pocketful Of Sunshine
                                           I Got A Love,And I Know That It's all Mine


                                           Hayırlı Cumalar ve herkesin günü çook güzel geçsin:))

2 yorum:

NoWa dedi ki...

bu kıyafetin favori kombinasyonum :) gerçekten zor bir kombini başarılı bir şekilde yaptın Nilü:) kutlarım seni :)))

nil dedi ki...

:)))teşekkür ederim bebeğimmm:))bende çok seviyorum bu eteği